veckans tips

looooong time ago nu men de gillar vi, i know!
iaf, ska ge er ett tips, ni vet den nya foundationen som kommit, som en "roller" typ, du rullar lixom på det? aha? fattar ni vilken jag menar;) ?
Den iaf, jag och Annie provade den idag och vet ni hur grymt teckande den var elle?!
Asså, inte den från true match, finns en annan, Loreal, den e de som täcker bäst!
Riktigt bra, över förväntan, den ska jag köpa när min andra e slut, de kan jag lova! =D
Så, köp den!!

en bild på den, för alla er trögon där ute som inte fattar! ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

hahha, mea mea denna är óckså true match kampanjen :D

2009-10-04 @ 21:54:17
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0