16 år!

Imorse var det in i duschen och fixa mig och sedan vid frukost blev jag uppvaktad av syrran och mammsen med presenter och god frukost =)
Fick ju min data häromdagen, så den blev som en födelsedagspresent, sen fick jag en fin klocka och ett mycet fint halsband
Även 500 kronor att shoppa loss för om en vecka (a)
Sen i skolan blev det lite nollning, göra fågelläten i hela skolan, delas in igrupper, dansa och sjunga.
Vi fick även leta efter olika saker på skolan och sedan en staffett ni vet den med äppel och mjöl?
haha först blir man helt blöt av att ta upp äpplet, sedan ner i mjöl.. ah de var kaos på toa sen kan jag söga, tur att alla andra elever hade lektion för som jag såg ut efter det var inte ngn rolig syn! haha
Så jag åkte inte in till stan så, så mamma e och hämtar mina linsgrejer nu och jag har precis ätit!
Om några timmar kommer girlsen, så vi ska fixa oss innan det bär av till Club exp!
Kanske hinner lägga in en oufit sen också ;)
PUSSPUSS.

Hahah, här skulle vi snart till Madison, var alltså ett halvår sedan snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0