Black and white partyt!

Vid åtta kom Ida hem hit , och vi fixade oss det sista innan vi skulle möta Annie och Hanna och dra till Club exp!
Måste påpeka att det var kaaaalt att vänta på bussen :D
Men på den kom vi´, och där mötte vi även Jenny och en kompis till henne :)
På österskans skulle vi byta buss, där var det lite folk som skulle till club exp. och när vi kom dit var det ganska mycket folk, ibland väldigt mkt, ibland väldigt lite? haha det var väldigt roligt iaf!
Typ halva våran klass var där vilket gjorde det väldigt roligt!
Vi dansade, hoppade, och sjöng med i låtarna tills klockan blev ett och vi begav oss hem med Annies mamma.
Trött trött somnade jag typ direkt när jag kom hem !
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag myser ner mig framför en film, måste faktiskt plugga lite kemi och matte också tror jag -.-
Men ikväll drar jag hem till Annie och sedan får vi se vad vi ska göra, hon jag Hanna och Ida :)
PUSS PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0