chacha!

2,5 timme hos frissan och sedan e jag hemma med nyblekthår, ingen utväxt och en fin fläta i luggen :)
Igår på kvällen drog jag hem till Hanna vid typ åtta, sen kom Annie och Julia en halvtimme senare kanske och sen kom Max också =D Mycket trevligt, massa skratt och så innan vi hoppade på bussen till en fest i vilshärad med typ 10 pers, så lite chillfest sådär;) men ah, där var vi iaf typ bara 1 timma sen drog vi hem hit, kolla film och snacka till klockan blev frammåt två och alla åkte hem.
Men det var en mysig fredag, tack tack!
Idag var det då frissan, kolla lite i affärer sen mötte jag även steffi på bussen :) trevlans! 
bild på mitt hår kommer ikväll, så ni får se då!
Nu ska jag lyssna musik och kolla en film som jag hyrde igår haha!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0