fika eller träna? vad väljer man..

Fika ofc haha, tjockis jag e men ah :)
Efter skolan åkte jaag Annie Hanna och Johanna in till vattenporten i staden och fikade och snackade lite roligt snack :D
Blev en mysig fika som avlut på den enormt jobbiga dagen i skolan!!
Har iaf fixat biljetter till Club exp. nu!
Nu ska jag bara slappa, för vi har typ inga läxor, bara lite men dom får vänta nu!
Okej, lite kemi eller fenomen måste kanske göras..
Imorgon ska jag åka med farmor efter skolan och få min födelsedagspresent av henne och farfar :)<3
Ska nog önska mig ett par UGGS med nu till vintern kom jag och Annie på (a)

Här är dagens outfit iaf!





Kofta - gina.
Linne - gina.
Bälte - Zara.
Strumpbyxisar från Lindex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0