Flummigt värre!

Hahah, japp de var det igår, iaf från min och Lukas sida..
Vi kom till Annie vid sex tiden, sedan kom även Hanna, så ja Annie Hanna och Lukas planerade kvällen lite :)
Vi ringde Felix, Mattias, Markus och Mimmi så dom också kom dit så blev det flumm på hög nivå, sminkningar hit och dit och en och annan film!
Hahah, ja måste bara berätta en sjuuukt kul sak hahahha.
Annie har ett skåp, så skulle jag fälla upp dörren, gömma mig där och skrämma Lukas så står jag bakom, beredd, så kommer Lukas bakom och skrämmer mig ist x) sen hittade vi en fisk som vi had elite kul med och sedan kom vi på ideen att värma bacon över ett stearin ljus för dom hade kallnat enligt Lukas :)
Hahah, jaa hela kvällen var det sjukt flummigt och kul! (vi hittade roliga mössor också! )
men sen vid 1 tröttnade vissa på allt flumm så vi satte på en film och låg ute i Annies uterum och kollade, då var man tröööööttt!!
Sedan drog grabbsen och Mimmi hem så vi satte på en Shoppaholics bekännelser och kollade den, somnade efter halva så ska nog kolla klart den nu!
Imorse blev det pannkakisar och plugga kemi, nu är jag hemma och snart kommer farmor med min matta och så ska vi fika lite gottis :)<3
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0