garderoben - städad!

Har städat min garderob, efter att varje morgon stå ett bra tag och välja vad man ska ha på sig, slänger och rycker in och ut allting blir det ganska stökigt..
Så nu var det ut med kläderna, slänga det jag inte användt på lääänge men man hittar lixom alltid nya grejer bah: åh denna måste jag ju börja använda osv.. =)
Så nu har jag lite blandade "outfits" och lägga upp, och borde få mer tid på mig haha, ska inte stöka till den så mkt x) okej ska försöka! :D
När kan man börja ha sina uggs och stövlar tycker ni ? oktober kanske? september e väl lite tidigt?
Ahopp vikket samtalsämne jag kom in på, garderober och va man ska ha på sig? haha aja så blir det ibland!
Nu ska jag öva in min redovisning till imorgon sen känns de som om jag skulle kunna somna bums, känner mig som en zombie!


Kommentarer
Postat av: annie

Sv. Ja lite, det gjorde inte alls ont när hon stack in den men sen när hon skulle spruta in det värkte det lite x)

2009-09-10 @ 18:44:19
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0