God morgon!

asså shiiit -.- när de väl e sovmorgon tror ni man kan sova då? nepp, och att man får sms klockan åtta på morgonen är ju inte roligare, för man har vaknat lite, så känner man att man bara mååååste kolla vad det står, kanske något kul? så jag gick upp, kollade mobilen, sen kunde man inte sova igen då x)
Så kollade the voice och åt frulle, idag måste jag verkligen plugga matte, de suger.. men ah iaf, kanske kan åka till stan en sväng, hmm får kolla med Hanna om hon kanske vill va där en stund, jaja annars blir det nog iväg ikväll, sen en tjejmiddag imorgon? vet ient om vi flyttade den, får kolla med alla tjejerna idaG!
Aja, hoppas ni får roligt idag haha, min matte pluggs fredag kommer suuuga... :( buhu!


HAHAH en bild på mig och mimmi från en aning flummig tjejkväll hos Hanna Bannanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0