Göteborg och massa mer!!

Igår var det ju Göteborg med Hanna som gällde, fy vad roligt vi hade det!
Kortet drogs ett antal gånger och jag blev nog 2000 fattigare efter den resan men fick hem en massa fint i utbyte! :)
Vi har ju som tradition att något ska gå fel när vi pker dit, och igår ah.. då missade vi bussen! hahah Sen tåget.. x) Eller vi tror det eller stod det fel på internet, så vi fick vänta på stationen i 1,5 timme typ ^^ haha :D
Men sen kom vi på tåget, åkte med en tant så vi slapp betala, då kom vi på att de e billigare att åka till Gbg än att åka till stan faktiskt haha!
Framme i gbg bar det av på shopping inne i femman i kanske 1,5 timme sedan lunch på Burger King. Pizza hut hade ingen buffe :( aja.
Men det avr gott, sen drog vi ut från femman och strosade runt inne i gbg ist, en timme på Weekday bla.. HAah =)
Vi hittade MASSA fint innan vi tog tåget hem halv åtta.
Hemma drog vi direkt från tåget hem till Felix, jag, Annie och Hanna!
Men där bestämmde vi att vi skulle in till nolltrefem där massa folk var.
men det sög så vi skulle på fest vid kattegatt men där var bara massa 18-åringar och inte så kul hörde  vi, så vi skulle till en fest i vilshärad då men missade bussen, så lite senare mötte några från vår klass och följde med dom till Burger King, men där var stäng HAHA, så v köpte i drive innen och flummade tills bussen gick vid 20 över tolv.
Då drog jag och Julia vidare till Camping Lucas som hade fest och dom andra drgo hemmåt.
En mycket trvlig Lördag enligt mig!
Idag är jag då ganska trött men de gillar vi ;) om 2 timmar kommer släkten, kanske borde hoppa in i duschen..

Lackleggins!

En randig tröja!




En mysig hösttröja från salt and pepper!



En tröja.

Again!


Nya Jeans och ett linne.


Linnet från Weekday!


Ett läppstift...


I foundation färg!!! så nu slipper jag förstöra mina läppar! :)

Det andra jag handlade orkar jag inte lägga upp, blev inge bra på bild!


Kommentarer
Postat av: jenny

hej linnea!

vart har du köpt den guldiga koftan?

sjukt snygg :D

2009-09-14 @ 17:39:34
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0