Gymmet - en jobbig men ibland ken sjukt rolig plats! hahah.

Vi ska ju gymma efter skolan varje måndag och onsdag, och japp, idag e de måndag!
Så jag och Annie (hanna skulle plugga matte) drog oss till gymmet där vi även mötte Markus, Mimmi,Felix och Max ;)
Så vi var ett gäng, och blev ganska mycket prat ist för träning..
Men när jag och Annie ska pröva oss på sit ups med vikter så har jag gjort mina och ska hjälpa Annie för hon fick ont i ryggen sist, då går et ungefär såhär.

A: Såhär? är det rätt nu?
L: Sätt dig lite längre ner på bollen :)
A: så?
L: bra bra! bara ut med benen lite *sparkar bakom annies fot*  så den typ "halkar, Annie tappar balansen och ramlar bakåt,  HAHAHA det var kuuul!
Så kan det gå när "Proffset" ska hjälpa, även om jag egentligen inte hade så väldans stor koll själv...
Men det var roligt hahah.


Min fina vän Annie bannanni! :)<3

Kommentarer
Postat av: annie

Hemsk bild, men sjukt kul på gymmet x)<3

2009-09-28 @ 20:06:50
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0