Hemma från skola och träning :)

skoolan idag var faktiskt riktigt roligt hahah, har npg inte skrattat så mkt på ett tag men detta var roligt då som ni förstår om jag typ skrattar varje dag haha? :D aja skit i de, började med en tio minuter sen buss (y) njaa inte bra början men de går de med, sen fortsatte dagen, den som brukar vara den väsrsta enligt typ alla, men jag tycker inte den e så jobbig!
vi hade massa lektioner hit och dit och donken på rasten med typ halva klassen om inte mer? haha sen skulle jag annie hanna och max träna på tk efter skolan :)
Blev träna träna både kondition, rygg, mage och roddgrejen med hanna, gjorde det faktiskt jobbigare sit ups med vikter och rygglyft aswell ;)
sen vid halv 6 tog vi bussen hem, tror jag kan ränka med träningsverk imorgon? ;D
Nu har jag duschat, käkat och nu har jag en hårinpackning i håret så de ska bli fint igen!
Ska läsa svenskan och kolla Idol ikväll!
Hoppas ni har haft en soft dag, imorgon slutar jag vid tre, då blire stan och hämta mina efterlängtade linser asså!
PUSSPUSS

ett misslyckat försök till en face-bild! ;) eller ego bild, men de gillar vi ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0