Hemma!

Idag kom Lukas hit vid sex tiden kanske?
Haha, jag stod i pyjamas när han ringde, hade inte fixat mig på hela dagen.. illa asså!
Så snabbt fixa till mig sen kom han hit =)
Så vi satte oss vid datan lite, fixade spotify till min data, och hade kul med en bild som liknar Blondinbella xD haha.
Vi skulle sen sjunga singstar då, fan va vi ägde Lukas ;)
Sen nu på kvällen hängde jag hanna och Annie med till en som heter Challe, Lukas, Julia och en tjej till skulle dit! :)
Vi kollade på lite film och sånt, men vi stannade inte så länge för annie och Hanna hade glömmt pengar till nattaxa (Y) hahah!
Men ah, så idag ska jag sova uuuut, är sjukt trött.
Asså igår fick jag för mig alla drog vid tre så inte konstigt jag var trött, men jag snackade med Annie idag, dom drog vid tolv HAHA det var roligt, hur lyckas man ta fel på klockan så mkt :O
Aja, skönhetssömn nu ;)
Vi hörs imån bloggen!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0