ingen ork till svenska!

så jag pratar tyska!





näää haha inte så, nejnej, pallar bara inte göra min svenska läxa nu..sätter på en film och myser istället så gör jag den om två timmar ist kanske =D
Vad har alla andra för sig denna söndag dåe?
Jag har precis sålt min TV eller en gammal vi hade så nu e jag 800 kronor rikare!
Stan imorn då ;)
Haha neej neej ska spara lite nu så man har och kan handla höstkläder!
Vet inte om jag ska köpa ett par riktiga UGGS kanske? Eller använder man verkligen det? kanske borde satsa på att handla nya gympa liknande när mina converse inte blir fina länge :)?






Street skor?



UGGS?

Rosa hahah?

Asså beslutsångest!
okeej inte med dom rosa, ska inte köpa sånna dyra rosa iaf x) men om jag hittar ett par lite billigare så! då kör vi på de!
Annars blir det nog ett par street skor från scorett om jag får bestämma?
eller vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0