Matta och skor!

Efter en snabb visit i skolan, chill chill hämtade min farmor mig :)
Vi åkte och kollade ut vilken matta jag ville ha i mitt rum, blev 2 små brun/guld! sjukt fina!
Runda dessutom, blev mkt najs måste jag säga =)
Efter det och att vi vart hemma och provat ut vilken som passade stannade farmor och jag sprang in på skopunkten och handlade 2 par skor (a) kunde inte motstå!
Och sedan blev det MAX mat :D
När ajg kom hem fick Alice se vad jag köpt och vet ni?
Hon ska med handla UGGS nu haha x)
Sweet.
Fast svarta för hon får inte ha samma som mig höhö!
Nu har jag letat fram kläder till imån, eller nästan , dom sa bara ta oömma kläder? aha?..
Så har rotat lite, men vill inte heller ta fula om vi ska spela typ pjäser i gallerian? i-landsproblem!!
men jag hittade ett linne iaf, långt in i garderoben som jag gillar, och det ska mea the skräddare sätta sig och försöka sy in nu för det är för stort haha.
Got to go!







Me like! :)

Kommentarer
Postat av: annie

Du hittade uggs :D dom andra var med sjukt snygga!

2009-09-03 @ 17:07:05
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0