Min slingtid blir frammflyttad..

pga en tyska lektion -.-!!!!
så nu ska jag upp på lördag och vara där klockan halv tolv (y) wiie, eller lite tidigt? JA!
Aja, de blir bra!
Skolan var ganska chill idag, sen hade vi lite kemi på slutet, sen när vi ska hem händer dagens roligaste grej, HAHAHAH!!!
Vi ska då gå hem från skolan så går vi i korridoren, då Hanna måste tillbaka till dom andra för att möta Lovisa, då drar hon sin idrottspåse i marken efter sig och de likanr en hund osm inte vill med! HAHAHAH jag dör av skratt!!!!!!
Asså det var helt sjukt kul + att den var helt smutsig sen!!!!
HAHAHA hanna de gillar vi!!!
(okeej roligare irl men skit samma! )
Nu ska jag plugga Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: annie

Sv. Haha i know (a) det är ju så gott :)<3

2009-09-15 @ 18:09:59
URL: http://abexell.blogg.se/
Postat av: karl

Du måste haft en tråkig dag om det var dagens roligaste händelse`? :O

2009-09-21 @ 17:30:02
Postat av: Mea

sv: ehm nepp felix eller ah "karl" som du tydligen vill heta, vi hade rätt kul den dagen kommer jag ihåg! ;)

2009-09-21 @ 20:47:33
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0