Shaa shaa!

Hallao allihopa!
Idag blev det upp tidigt! fy fan för alla dagar utom måndagar.. haha =)
men iaf, i skolan var det projekt tid då vi repeterade inför vårat arbete som ska redovisas imorgon om olika huhdfärger.
Sedan lite samhällkunskap och matte innan jag och halva klassen fick sluta, den andra halvan fick bli kvar på labb i 2 timmar typ xD
Så har lagat pasta nu och nu sitter ajg och snackar med Alice och Pizze, ska snart hmm ut och spriga? :) eller vet inte, har faktiskt mkt mkt träningverk annars skulle jag faktiskt tagit mig ut, vill ta tag i träningen, jag och Annie skulle ut och springa på lördagmorgon tills jag kom på att de e GBG då ju!!! :D
Så det går itne, vi får ta den en annan lördag gummsan! ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, får se vad som hända skall, imorgon eftermiddag blir det nog VÄLA med mammsen och fixa min fina klocka!
Asså shit nu räcker det med data!
Hejdå! :)

Mamma "fixade" med våran kamera igår, så idag när jag skulle ta dagens outfit är allt suddigt? ... asså jag e inte förvånad ^^ aja så de blir en bild från igår, bara för jag hatar inlägg utan bildet.. =)

Kommentarer
Postat av: annie

Ingen fara vi tar det en annan dag ;)

Ska göra dig lite glad genom att säga att vi får vara lediga en annan torsdag mohaha!

2009-09-10 @ 20:35:18
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0