skit i bloggpaus, jag har inget att göra nu!

Äsch, skit i den bloggpausen, pallar inte sätta mig med tyskan ännu så kan lika väl blogga lite :) Kommer nog inte bli lika ofta dom närmaste dagarna kanske? ;)
Aja, idag skulle vi till en sjö med skolan, eller ett skolarbete, så jag och min grupp (calle, Hannes och jag) drog till en sjö, killarna fick gå i med sånna skit stora gummistövlar grejs haha och jag stod för fotograferingen till vår power point, samt äta björnbär :)
efter vi hade utforskat vås sjö hahah, så åkte vi bussen tillbaks till skolan, asså shit tog typ 20 min att gå till busshållplatsen haha segt, eller ah vi gick kasnke inte skit snabbt heller, blev mest snack men det var kul det med!
Vi ska nog få MVG på detta ska ni se! =D
I skolan hade vi bara matte och labb kvar.
jag Maja och Cathis klarade ju att lösa vilka positiva joner ämnena var och skriva massa kemiska formler! Duktiga vi var där ;)
Hemma nu och ska somsagt jobba tyska! BLÄÄÄÄ -.-
Okej, men imorgon har vi studiedag och vi ska hitta på något kul!
Puss puss på er! 





Calle i sjön hahah =D


Och Hannes :)


Och Calle skadade sitt finger :( haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0