skola stan och nu duschen!

Hejsan allihopa!
har ni haft en bra dag?
Min har vart mycket bra måste jag säga =)
Vi hade redovisning i skolan om våra fenomen vilket gick bra, och faktiskt inte nervöst, även om det är en ny klass!
Efter skolan så blev det att jag åkte in till stan med ett ganska stort gäng från klassen!
Fast sen delade alla lite på sig, men jag annie hanna amanda max och Emilio gick till Mc donsalds och käkade glass, pommes och läsk, sedan en vända på stan innan jag och Annie gick och hämtade våra jeans! =D
men jag får itne genom foten på den ena, så tajt!! :S hahah
Men det löser sig.. annars får hon fixa till det!
Nu ska jag in i duschen, (silverschampo dags!! )  ikväll bär det iväg för att träffa folk! så vi hörs kanske imorgon ? ska upp halv 7 för att åka till gbg.. får inte bli för sent ikväll! haha :) äsch det löser sig!

tog en söt blus från Vero moda idag, men jag köpte den i gbg på salt and pepper! :)


och plattade håret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0