Stan och en fika med två finingar! :)

efter skolan, som var helt okej, veckan har gått otroligt fort! stack jag in med Annie och Hanna till stan och vi skulle fika.
Haha hanna fixade glasögon och skor, sen fikan ja ni, haha de slutade på ett kebabställe där jag såklart tjockade mig med kebab, Annie satt med en godispåse och Hanna skippade helt och hållet haha, de e bra! ;)
Men det var samskens, så sen tog vi bussen hem halv fyra.
Nu ska jag chilla galet lite som en viss dessie alltid säger haha ;) sen ska jag iväg ikväll!
Så uppdaterar ajg mer ikväll tror ni?
Nono, så hörs imorgon, efter frissan antar jag, för jag ska sooooova så länge det går haha! :)
PUSSPUSS BITCHES ;)







En outfit för idag också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va nice du e :P

2009-09-21 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0