Stan och lite fattigare..

japp de e vad ajg e, lovade mig själv att inte shoppa mer änå gjorde man av med lite grann..
 Inte bra mea!!
Men blev iaf 2 nya baskoftor, svart och vit, 2 nya baslinnen och ett mycket fint halsband!
Sen när jag kom hem kände jag bara hur kul det var att ta på massa ouftits och matcha hit och dit! hittade typ en helt ny garderob :O Okej, vissa grejerjag tog på mig är såååå inte min stil, får se om jag tar det till skolan eller inte men det var kul haha :)
så nu har jag hittat massa reservoutfits, ni vet om man försvoer sig eller har beslutsångest ;)
tröttnade på alla tajta jeans, åtsittade tröjor och allt sånt så slängde på min paul frank tröja!





kanske kan lägga in sen vad jag köpte men inte så kul om de bara e basplagg, men de behövs!!
Okej, men halsbandet kan jag visa senare ikväll? ;)
Nej nu måste jag städa rummet -.-.-.-.-
btw hade vi matte prov idag, vilket kändes riktigt bra faktiskt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0