Tjoho!

hemma från träning och sånt nu, blabla ni vet som jag sa innan stan och träna men det var mysigt med en fika, lite shopping och träningen, ah där tog vi inte i så skit mkt, sen bah hahah visste vi inte hur man skulle fixa den ena maskinen så vi som var kortare än mr. träd kunde träna, men det slutade med att vi stod där 3 stycken tjejer och trixade med den innan vi gav upp och hämtade en sån stor boll ist hahah! =)
Nu har ajg käkat, vi har inga läxor eller ah prov, men det hinner jag öva till på lektionerna! Så nu ska jag hitta på något får se vad som händer! :D
På freeeeedaaaag har vi studiedag om jag minns rätt dag, 25 va? :DD

Glömde fotta min outfit och nu sitter jag nyduschad i mjukisbrallor och en stor t-shirt..

Kommentarer
Postat av: annie

Sv. Ja det måste vi göra ! :D

2009-09-21 @ 19:17:40
URL: http://abexell.blogg.se/
Postat av: erica

åh vilken fiin bild det var på dig! :)

2009-09-21 @ 19:54:01
Postat av: Linnea

sv: tack Erica! :)<3

2009-09-21 @ 20:45:39
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0