tjoho!

Hallao allihopa, idag var det skolan som gällde, helt okeeyy, men aja :P
Sen var det an aning flummig kemi-lektion, haha inte så ovanligt när Hanna sitter jämt och målar lappar med ah, lite fina teckningar HAHA, galet galet men ganska kul, även om jag försökte koncentrara mig en aning, haha men de gick inte! :D
Efter skolan åkte jag med mamma och anders och köpte mi nnya Dator, TACK MAMMA!
Jag älskar den, är riktigt fin!
Jag valde en ganska stor , då den är bra till arbeten, bra prestanda? (nu försöker vi leka data-smart här! )
Och man kan kolla film, så blir det stor bild haha! :)
Ska bara få igång internät och så nu =)
Sen åkte jag hem till Annie där hon, jag och Hanna skrev klart vårt arbete så vi kan lämna in det imorgon, kommer bli bra girls ;)
Nu ska jag öva in ekologin, sedan ta en titt på mitt tyska brev till imorgon, märkte att en del av grammatiken hade tagit sommarlov det också..

en fin blomma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0