Träääänaaaa

Ojoj vikket hårt pass jag och hanna körde idag, jag är sluuut och känner INTE för idrott imorgon i skolan..
Aja, efter träningen drog vi in till stan, mötte Annie och åt lite pasta med henne,sen en liten shoppingrunda :)
Nu har ajg kollat kändisdjungeln där dom skulle äta massa äckligt! Ueww!!!
Och nu ska jag göra min tyska läxa tills imorgon -.- skriva 25 glosor och massa sånt bajs men de e ju roligt! ;)
haha ne nu ska ni få se vad jag hade på mig idag, sen säger vi see you later alligator eller nått, ah ! :)
Klapp kram kyss!

Snodde Alices tröja imorse (a) sen tog ajg mina nya jeans och ett enkelt linne.
Halsband, klocka och öronhängen flög med i outfitten också men dom ser man inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0