uppblåst schimpans? hahah

var träning idag igen då efter skolan som var seeeg x 1000 men ah, så jag och Hanna drog dit och verkligen tränade (Y) grymma vi e hanna ;)
sen sku´lle jag vara duktig och sätta mig vid en maskin som tänar armarna, då får jag en gullig komentar av hanna:
H: hahah mea, du ser ut som en uppblåst schimpans!
asså hahhah, ah, sen bytte vi maskin och gjorde sit ups..
sen inom netto och handla godis (a)
hemma blev de sillverschampo och blonderings inpackning så nu e typ mitt hår lite grått?! wtf?! aja..blir kanske finare imorgon!
såg att jag fått en del kommentarer till förra inlägget!
tack alla ni, fortsätt komentera, och välkommna alla nyaa hoppas ni gillar min blogg :)

Kommentarer
Postat av: elin

anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig :) anmäl dig i vilket inlägg som helst , men skriv att du är med i veckans blogg så förstår jag ! :) (sista dagen idag) kram !

2009-10-01 @ 07:31:05
URL: http://mellansyyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0