Veckans tips.

Just for you!
Nu när skolan e igång betyder det också en hel del plugg och nu har jag 2 tips för att hålla koll på det och göra det så okej det går hahah! :)
okej, 1. skaffa en kalender, annars lär du minnas typ hälften? det gick att ha de i huvet framm tills ettan på gymnasiet har jag märkt min hjärna räcker inte till helt enkelt!
2. plugga någon annan stans än hemma.
Espresso house? vattenporten? skånskan? bibblan? det är faktist bra att byta miljö ibland ;)
Sen skadar ju inte lite fika och snack med en kompis samtidigt! =D
Men fan va skönt vi har typ inget plugg nu så kan göra vad man vill efter skolan! :)
Imorgon blir det träning med Hanna Montana och Annie banan? haha Markus jag tog ditt smeknamn på henne nu  x)
Nu är tyskan och engelska klar, min tant som jag ska skriva om i engelskan döpte jag till *trummvirvel*
Emo Eva Cuttsson!
Tack för tipset Annie ;)
Hahahha.

Kommentarer
Postat av: annie

Japp vi kör på träning, måste komma igång :)

2009-09-15 @ 19:34:11
URL: http://abexell.blogg.se/
Postat av: erica

söta ni är! :)

2009-09-15 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0