Vem var hur? :)

Eftersom min statistik sakta men säkert faktiskt fortsätter öka så tänkte jag att jag kunde komma med frågorna som typ alla gör och vara sådär lite nyfiken :)
Okej, många av er som läser min blogg vet jag vem ni är, men alla ni andra då? vilka är ni?
Vad heter ni?
Vart bor ni, hur hittade ni min blogg? :)
Iaf, I hope you like it!
Puss på er!

Här är en bild på två fina tjejor som vi träffade på i stan idag!
Saknar er mkt!
tycker vi får ha en tjejmiddag snart vårat gammla tjejgäng? :)
Helgen kanske? ;)<3

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig med <3 det tycker jag absolut :D hihi <3

2009-09-21 @ 21:28:35
URL: http://juliamoaa.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag saknar er med! <33

2009-09-21 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0