Annibanni :)

Nyss hemkommen från Annibanni där man fick sig ett skratt när lukas åkte moppe med Guitar Hero gitarren xD HAHA! Hade iaf en mysig kväll med 9 vänner, då vi snackade, chillade, åt glass, kolla datan och skrattade en del. Jag var totalt slut hela kvällen, är fortfarande iofs så ska bädda ner mig i min nybäddade säng med mitt nya påslakan och örngott! Låter riktigt skönt. Imorgon ska jag sova lääänge och sedan blir det antingen gäster här hemma eller utgång med vännerna! Båda låter riktigt bra!♥

En vårig bild som Hanna tog förra våren på möllegård! Saknar verkligen, men snart kan vi lägga oss på vår lilla äng och sola med riccardo glass i handen igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0