awesome!

Det kommer denna helgen bli! Har suttit i stan nu på Sandy`s och fikat världens godaste bakelse som jag och max kom fram till att det säkert var 15 000 kalorier i, så nu borde jag nog ut och springa lite hehe.. med alla goingar där planerade vi lite inför helgen iaf! Hittade även 2 snygga, våriga blusar(?) vet inte vad jag ska kalla de och orkar inte fotta haha. Foto lektionen bestod av Pizza på Venezia, ska fota en känsla sen någon dag, frihet! jaja, hur jag nu ska göra får jag väl se.. xD Nu ska iaf engelskan bli färdig och inskickad så jag slipper den under helgen! Imorgon blir det thaimat efter skolan och sedan en lyckad Fredagkväll, inte 100 % bestämmt vad jag ska göra ännu bara! :)♥

en sjukt söt klännig vi hittade, fanns dock i helvit som vi ville ha men den satt sådär på mig.. Buhu! :( Men annie köpte den om jag minns rätt och på dig satt den ju som en smäck gumman ;) Sjukt fin!! Aviiiis! hahah!♥

Även denna, naaaajz annie du köpte denna med tillslut va? haha, bra val (Y) Tummen upp!

de andra grejerna fanns inte på hemsidan ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag köpte aldrig den översta utan den andra vita i spets men den svarta köpte jag med :) dina blusar var sjukt fina! <3

2010-04-22 @ 18:33:01
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0