Gulliga sms♥

Är inte de något av de mysigaste som finns haha, piggar upp hela dagen! Vaknade av söta sms från my b-friend som just nu är i sälen och hade tydligen festat till halv sju imorse! Brabra, så lär jag inte höra av dig på ett antal timmar då ni kommer sova halva dagen men you go (girl kan man ju inte säga men ni fattar grejen ;) ) Jag är iaf uppe tidigt som fan för att ha lov, klockan e inte ens tio :O men somnade tidigare än på väldigt länge typ, men kände mig halvsjuk och helt slut efter kvällen! japp, japp så nu är jag pigg och glad och taggad för lite engelska läxa..eller inte.. men sen blire staden iaf och fixa biljetter tills imon då vi drar till gbg, sen en ansiktsbehandling på Form&friskvård :) Sedan ska jag ha en lugn kväll även idag, imorgon ska jag upp klockan sju så det gäller att nana tidigt och vara pigg och åp shoppinghumör för morgondagen! Nu ska jag göra frukost iaf, ut och springa hade jag också tänkt göra men med lite verk i halsen och en snuvig näsa hoppar jag nog över det! (a) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0