jag är nog trög på riktigt..

seriöst. asså ahh, hela dagen har jag gått runt och sett som en sneknullad apa (hahaha var tvungen å skratta lite bara) jag har iaf inte sett ett piss! Hmm.. undra varför? Nu kom jag hem från stan, ska ta ut linserna och hoppsan där har jag två i den ena ögat! En ny och en gammal så nu vet jag inte vilken som e vilken heller! bra jobbat där ja! jaja får kanske gå halvblind fram till mitten av maj då hahha vet ju inte om jag ens vågar säga till mamma att jag slavart bort den nya linsen efter en dag.. hehe! En bikini fick iaf kommer med hem idag, korallfärgad, mumma när man blir brownie! och på tal om något gott kommer Annie, Maja, Hanna och Felicia hem hit vid halv sju så ska vi ha en riktig tjejkväll med tacos-lagning, gino till efterrätt, sen film och massa snack! kommer bli sjukt bra, även stört taggad för morgonen! Dock måste jag in till stan på förmiddagen och ansiktsmask, strumpbyxor och kanske 2 snygga linnen och ett par leggins jag har hittat idag! nu ska jag städa så dom slipper släpas in i en svinstia iaf! :)
PUSSSSS♥

coolare på :)

kanske i ljusare färger men tycker det var så vårigt och mysigt!

Rätt cool klänning eller?  haha tror inte jag ska ha den bara tyckte den var lite häftig, och fodral är ju alltid snyggt ;)

och vill man ha jeansjacka i vår eller räcker skinnjackan? hmm jag vet inte, men den kostade typ ingenting så kanske blir den iaf! Vi får se vad jag kommer hem med imorgon helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0