Kemin = bajs!

blööh -.- provet gick sådär lagom bra asså, jaja kanske bättre än man säger oftast, men gissade mig nog igenom halva provet iaf x) efter skolan och att vi ÄNTLIGEN FÅTT LOV! drog vi ett ganska big gang in to the city för fika på först friberg, haha har blivit lite av vårt ställe men deras fika är supergod och deras smoothies är awesome! stängt vare iaf, Sandys var fullt så vi slog oss ner på Vattenporten! Snacka och fika en liten stund, sen blev det donken med Amanda och Hanna, som skulle ha sin naturell-pepper-burger ;) Sen hemma, vet ni vad som händer då för roligt.. inga nycklar när jag hoppat av bussen (y) Bussen tillbaka till Tylösand och träffa farmor och farfar och fika igen haha innan mami hämtade mig så följde jag med henne och handla lite. Nu hemma och ska laga mat med mamma, fast först läsa lite VeckoRevyn förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0