pluggaa!!

har precis kommit hem från stan, där jag klart hittade ännu en sommarklänning och ett par klackar som ska med hem imorgon.. ajaj mea får fjäska för mamma så jag kanske kan få skorna iaf! ;) Skulle lämnat tillbaks en tröja men nu när jag kom hem och provade så va den så fin!! Kan ju inte lämna tillbaka den haha. Nej tillräckligt med klädtjat! Nu ska rummet städas sen ska naturkunskapen bli klar så jag kan få mitt MVG, bara en lite energiuppgift som ska in också! Även bara liiite jobb kvar i engelska/so innan sommaren, och kemin - jag ska jobba hjärnan av mig plugg varje dag på kemin från fredag till torsdag, minst 1,5 timme! Japp! haha inget liv kommer jag få den veckan men det är mitt MVG på kursprovet värt! För de ska vi få, eller hur Hanna ;)
c yaaa!



Bilder från när vi gick på lina! Haha sjukt svårt men kul, med lite hjälp så gick de hyffsat! ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0