shoppingen!

tog tag i de direkt så här kommer bilderna ;)

vanlig enkel kofta - behövdes vill jag lova! haha.


Yeey ett linne jag totalälskar! ;)


Jeans skjorta från MONKI :) ska tydligen bli massa jeansgrejer till våren om jag inte fått allt runt bakfoten x)


Bikini! svart, med strassdöskalle, kan de bli mer moi?


Och bara för jag tappat bort min favvo ring på ngn fest passade jag på å köpen en ny när vi ändå var i gbg ;)

Peace halsband. Kärlek till de haha, mycket fint =)

+ Ett rouge till syster och lite nya underkläder, något mer slank säkert ner bland påsarna som jag hittar snart i mitt otroligt stökiga rum!

Nu är det verkligen hurry curry in i duschen mea!! Illa detta..illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0