studsmatta-glass-pizza! = bra dag! :)

Min dag har varit myys :) Imorse blev de goda pannkakor med Max och alice, med smält choklad, jordgubbar och annat gott. Sen drog vi ut på studsmattan och max uppfann någon ny grej med hjälp av snören och en skateboard utan hjul haha så var vi där ute hela dagen, jag och Alice sola, han hoppa :) Sen kom mami och anders med Riccardo glass och snart ska vi beställa pizza.. Omg va nyttig man kan va idag :O Jaja ska ut och springa när jag kommer hem imon, idag är jag heeelt död nu efter denna dagen och gårkvällen hos Annie, en väldigt lyckad kväll, hade de toppen tack banan! och till dig som ta ipoden, jävligt onödigt! ah blir så trött på sånt folk!
Nu ska jag kolla när pizzan kommer!






hahahha den va fin max =D

dagen avslutades med glass!

Kommentarer
Postat av: annie

Tack själv mea! Ipoden har hittat hem ;) förklarar imorgon i skolan :)

2010-04-25 @ 19:16:51
URL: http://abexell.blogg.se/
Postat av: julia

aaaw, va söta ni är tsm :D hihi <3

2010-04-25 @ 19:45:16
URL: http://juliamoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0