tack för igår!

Vill börja med att tacka Johanna och Moa för en hellyckad kväll igår, hade det jätte naajs! :)♥ Blev gäster här hemma innan, sedan festen, dansa, umgås och skratta innan vi tog bussen hem vid halv 1, efter en tripp till donken för nattamat och en seg bussresa kom vi väl hem strax efter två! idag har vi bara chillat framför film med kladdkaka och myst jag och Max :) Nu är det dessvärre dags å ta tag i mattehelvetet, jag vill dööööö nu!! Ah, vad har jag gett mig in på egentligen, jag e på matte B, hmm matte D? Nej tack! E? No way!! Nej nu får jag nog göra det, varesig jag vill eller inte, blir kasnke iaf att träffa Max lite senare ikväll igen, hoppas på detta om jag blir klar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0