16 snart 17

Åhhhh!! yeeah! Snart är jag inte 16 längre, ulala, me likey! Den dagen kommer äga så hårt, fyller år på en lördag (hur bra är inte det?! jag menar när man fyller 18 spelar de ingen roll om de e på en söndag, jag ska ändå ut på krogen och vara där hela natten så det så! Skiter fullkomligt i vilken dag det är och att jag har skola på måndagen, den kan ju ta sig någon stans för då kommer ju verkligen inte jag vara där hehe (a) ) men jaja, nu fyller jag 17 och de ska bli rätt najs det med! Ska nog lyckas dra ihop en ordentlig fest med hur mycket skönt folk som hels och ha det helt skadat kul! Man fyller ju bara 17 en gång om året ;) Brukar inte gilla födelsedagar men denna kommer nog bli bra faktiskt..riktigt bra, ingen ska förstöra den dagen, den är min!
Vda ska man önska sig när man fyller år då? Asså jag har ingen som helst aning, okej jag skulle behöva en ny mobil, det kan jag erkänna men sen har jag ingen aning! haha. Nä, jag har typ en månad kvar tills det är dags men de e ju itne sååå lång tid va ;) Yeey kommer bli så N I C E !

Iphone kanske..hmm vet inte riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0