20.42

Sådär ja, nu har jag hunnit komma hem från stan och en Max har jag fått med mig på köpet! Trevlans trevligt! Blev en snabbis i stan, även en sväng inom Smycka och kolla pandora ringar, tyvärr kunde jag inte matcha dom och allt var rörigt och den där expediten stog bakom och stressade sönder mig! Blöh.. men jaja skit i de. Vi drog ooch handlade mat, lövbiff och ris och sås beställde jag till kvällsamat, göttigöttgött. nu degar vi framför Tv:n, planerar att börja träna och äter marabou. Så ser vår kväll ut haha, tjockisar kanske ni tänker och ah.. ikvl e jag en sån! Imon blire skola mella tio och ett. Fika vid tre med mina favoriter och festligheter på kvällen. Livet leker igen och jag är glad för detta. Jävligt glad! haha. =)

Ps. Max ligger å filar naglarna jämte mig hahahhah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0