26 augusti 2010.

God morgon! Igårkväll drog jag in mot Max iaf, drog först en snabb runda på stan och messade honom att komma ner, sen när han inte svarar springer jag upp till hans lägenhet, frågar Pontus var han e, han e å tränar! Toppen, där va jag ju precis och sa hejdå till mamma! haha. Bara till att springa ner igen men sen hittade jag min fining iaf, nyklippt å fin! :)) Vi kilade upp till Max en stund medan jag väntade på mamma som skulle träna klart så jag kunde åka med henne hem. Blev en liten runda med cicco i stormen men han va nog ungefär lika opepp som vi på det så vi kilade in i gen efter en pytte runda. Efter detta drog vi ner till torget för att inhandla fritidskort men dom hade såklart stängt när vi kom dit! Så lite senare slutade det med att Max följde med mig hem hit och spenderade kvällen & natten här med mig. Mysigt! Jag menar, finns det något mysigare än att somna i en stor, varm famn och hans armar runt sig? Nej, det finns nog inte det! Tyvärr fick vi dra oss upp redan vid 08.00 imorse tack vare att jag bor så långt från stan för Max skulle ta nio bussen! Blev lite frukost och mys i soffan, Max har nog med lyckats bli sjuk den stackarn, men nu är han påväg till skolan iaf! Min dag idag då.. hmm, min hals är typ sämre än igår och förrgår, tyvärr. Vaknade runt två inatt och kunde verken svälja eller andas genom näsan! Härligt! .. men jag har en del matte och engelska som jag behöver göra tills imorgon så det är bara till at sätta igång snart. Sen får jag se hur det blir med min och hannas foto-dag, det är skitkallt ute! Och det är fortfarande Augusti.. kul! Jaja, får ringa henne lite senare, funderar på att sätta mig med matten redan nu så jag slipper den sen. Ska nog träffa min älskling ikväll också, han har mitt busskort så det skulle vara trevligt å få tillbaks haha. Vi får se, kanske kollar om jag kan sova hos min Max då på samma gång, vi börjar samtidigt imorgon, awesome! jaja, jag får se, klockan är bara halv tio, usch, jag orkar egentligen inte vara hemma idag! jaja, får ladda ner lite amerikanska tonårsfilmer å glo på, finns det något bättre?! Ah.. att somna i Max famn då men jag syftade mer i "film" kategorierna!! :))

PUSS&HEJ!

Bild tagen av Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0