äckelpäckel e jag idag :))

trevlig rubrik huh? ;) haha, men så snygg och fin har jag känt mig idag :) Hann inte tvätta håret innan jag drog med max hem till honom igår, och tyckte det såg helt okej ut, inte särskilt smutsigt, men nu börjar jag undra om det kan ha varit någon liten smurf eller pyssling eller något liknande (rumpnisse kanske..) som smugit in i Max rum under natten och hällt allt fett han hittat i hela huset, rakt ner i mitt hår :(( Vet inte om han hällde i olja eller smör men det var inte jätte fräscht när jag kom upp, och vi hade försovit oss så duschen hann man inte in i :) hehe.. okej lite överdrivet nu kanske, men det var inte fint iaf, och så traskade jag iväg till skolan! Satte iaf upp det i en toffs och undvek att visa min i korridorerna så mycket som möjligt :)

Skoldagen gick faktiskt rätt fort, och detta är våra längsta dagar, just måndagar. Jag hatar förövrigt Måndagar och Tisdagar, men nu är dom ju snart över, och vi har gaanska fullt upp med att planera helgen ändå om jag säger så! Vi är nästan klara på projektet. Och när jag hade som allra tråkigast kommer Max in i klassrummet och håller mig lite sällskap, skicklig som han är lyckas han även göra bort både sig och mig inför min nya lärare! tack max, gulligt av dig :) Nu på eftermiddagen hade vi psykologi, verkar faktiskt riktigt intressant, så det är ajg positivt inställd till! Imorgonbitti kör vi nästa lektion, sweet.

Annars då? Jo, då e de la rätt bra, min förkylning dödade typ mig igår men jag överlevde som ni kanske märker! tur det ju! Har precis kommit hem typ, tryckt i mig två rostade mackor och pasta sallad! Ni skulle bara veta hur fint de satt i magen efter våra kokta(?) köttbullar och slem sås. Sen hade dom några fula gula grejer till det som smakade mjöl? hmm. Äckligt vare iaf och sen såg jag inte att det fanns LINGON!! Annars hade man ju kunnat dränka äckelmaten i den.. jobbigt läge va. Och knäckebröden låg bara så jävla långt ifrån min rumpa, och den satt ju så bra placerad där på stolen! Blev en varm macka i kiosken ist! inte helt fel, dock heelt amazing onyttigt! Skulle ju börja trääänaa! Vafan.. nu ser det lite mer lockande ut att öppna chokladpuddingen och igår låg vi och fetade oss med några sjukt goa sour cream and onion grejer hos Max! Mea då.. när min förkylning är borta SKA jag ut å springa. Sen i Oktober börjar mitt kort på FORM att gälla, då jäklar kör vi Hanna!! Wow, känner ni vilken blogg-anda som kommit över mig! Helt underbart ju! Och det hoppas vi att det fortsätter. Ikväll blir det hem till min älskling tror jag, får messa honom sen, men vi har ju inget plugg nu typ så varför inte passa på. Nästa gång pysslingen/rumpnissen/smurfen kikar fram är nog förmoderligen för att hälla läxor på mig! :((

Nää, nu har jag suttit här lite för länge, sappat mellan kanalerna, kollar Mada och super sweet 16 samtidigt som jag bloggar/kollar bloggar så nu räcker det! Ska se om jag kan hitta min gammla kamera, vill ju fotta lite på min birthday, så ska pimpa den lite fint :) hahah.. eller kanske inte.. x) En sak som är säker är iaf,

Jag.Ska.Duscha.Nu.

Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0