är sommaren redan slut?!

Hallå?! Asså, kommer det inga fler stranddagar? Kommer det inte fler dagar då vi sitter på mölle å käkar glass i skuggan för det är dödsvarmt i solen? Buhuhuh!! Ska vi behöva vänta hela 10 månader till nästa sommarlov..eller okej, jullovet är najs det också, skit kul med snö ju haha, bara 4 månader till de iaf! Nää ska inte göra er sura på mig för antar att detta är inte precis det man vill läsa dessa tider hehe! Näädå, kommer säkert ngn mer soldag på mölle osv ska ni se ;) Annars kör vi hårt på party nu till höstens alla helger istället!!

Blev en mysig eftermiddag med mina favorittjejer Annie och Hanna på fribergs! myysigt på hög nivå, smoothie, kanelbulle och en massa snack. Fick även höra från Annie som träffat Vanessa som vart i  Magaluf hur sjukt kul det var, och nu vill man ju inte alls att det ska bli sommaren 2011 eller så så vi kan dra till Kreta och festa järnet och ha så stört kul!! Åh, de kommer ägaa! haha, börjar redan längta till nästa sommar och denna är inte ens slut..bra Mea!! Men har lixom inte gjort något alls i sommar typ, inte ens vart på Öland?! okej, jag var i Turkiet, tur det. Men asså jag e alltid på Öland men inte iår känns konstigt! Nästa sommar är det massa som händer det har vi redan bestämmt, för såhär lata är inte okej att vara!!! Nää, nästa sommar blire Kreta, 18-års fester, sommarstugor och massa mer! Nu ska jag äta kvällsmat. Hörs senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0