åt helvete med denna dagen!!

Sjuk som jag va tog jag mig till fysiken.. när jag kommer dit, tror ni vi ska räkna fysik? Nej ofc not! Vi ska bestämma vilken färg vårt klassrum ska ha på väggar och gardiner. har nog aldrig vart med om en så meningslös lektion men rätt kul vare ändå haha. Men sen kände jag ju att jag inte kunde dra hem utan att ha gjort ett piss så satte mig på biologilektionen också.. vilket var rätt kul! Sjukt skön lärare vi fått där iaf tycker jag allt! Det kommer nog bli en intressant kurs så de så! Sen drog jag ifrån den lite och mötte max, var tänkt jag skulle träffa honom idag så skulle bara kolla av lite fall han skulle dra med mig hem när jag slutade.. men nej, så blev det itne..igen, jag menar vi har inte setts på skit länge nu, öh, de bara fuckar upp sig hela jävla tiden men jaja. Får väl dra mig in till stan då kanske då och upp till Max en stund bara för å träffas lite, onödigt dock, kom typ hem med bussen för en timme sen men sånt man får ta ibland antar jag. Men som sagt åt helvete med denna dagen, allt ska bara jobba sig och inget går som jag tänkt mig. Jag hade tänkt lägga mig med täcke å kudde å kolla grown ups (vet aldrig om de stavas med ett eller två "p" så ni får fatta ändå, palla bry) men nu ser min eftermiddag och kväll lite annorlunda ut. Bussen snart då .. om jag orkar.. ääh vet itne det asså..! Vi är iaf lediga imorgon, GÖTT! Jag och Hanna ska ut å fotta och sen äta kinamat. Sen får jag se vad som händer ska inte skriva ett piss, för då blir det ändå itne så :)) Hoppas ni haft en bättre dag än mig, nu ska jag ta en panodil och lägga mig lite, fick skadat ont i magen nu också! Yippie! DÖÖÖÖÖÖÖÖ denna dagen DÖÖÖÖ!!!!


Har även 5 sidor med jävla damp-matte å räka imon.. åh kan inte någon typ tuppa av mig, lägga mig på ett plan och sen får jag vakna upp på ett lyxhotell i Thailand med mina fina tjejer, hade behövts nu!

Mina fina änglar! Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0