Blev inget

baaaaaaajs asså serilöst, jag vill inte detta mer, det får fan ta mej räcka nu annars vet jag inte vad jag ska ta vägen?!?! vart är mina galna partkvällar med fyllekäk på donken någon stans? Asså, ahh va arg jag är. Det här illamåendet går mig på nerverna, jag blir ju typ inlåst! Senaste festen.. hmm, jag måste TÄNKA!! Vilken var vår senaste fest? hannas? och det var längesen mea! nä fy fan för mig just nu, jag hatar mig själv för det här, en helt gaaalen partynatt är som bortblåst nu, för nu har bussen gått och jag kommer inte dit på något annat sätt, hur gärna jag ändå skulle vilja. Dock vill jag det nu, jag vill så håårt dra dit men det här fanskapet till illamående stoppar mig. Jag ska nog öppna en vodkaflaska i min ensamhet och supa ner mig så jag spyr! Då kanske det går över? hahah.. nää så illa ska det inte bli! Jag får väl se vad det blir av min kväll. Imon är jag iaf ensam hemma och då fick jag ha folk här om de skulle va så! Najs!

först var jag såhääääär jätte glad när jag mådde hyffsat!

nu e jag besviken på min kväll som skulle bli så bra...
jaja ha så kul allihopa, ta en shot för mig med! ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Asså gumman :( Tycker ju synd om dig :( Dumma ditt imunförsvar :( Cissi inte gillar :( Många sadface känner jag just nu ;P Men fet sadface för att du inte kunde komma :((((((((((<3

2010-08-14 @ 09:26:06
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0