Dagens shopping!

Tillbringade dagen med moster, mamma och syster i stan, fikade och shoppade. Riktigt najs, och nu har jag fått lite påfyllning i garderoben. behövligt. Nu har jag precis tryckt i mig lite lunch.. ah halv fem hehe.. blev daimtårta till lunch before lunch om ni fattar ;) Alla andra käkade på vattenporten men jag och Hanna har ju våra erfarenheter, mer ska jag inte säga :)) bajsbajs. Jaja, ikväll blir det nog en lugn kväll för mig och min tv och dator. Känner mig iofs bättre så kan ju inte lova att jag håller mig hemma men känner att min hals och näsa hade vart i större behov av en spa-film-mys kväll än en galen partynatt again! jaja, vi får se, jag hatar bara att vara ensam och känna mig socialt handikappad :)) blir rastlös och får dåligt samvete att man inte gör något av helgen nu när man inte är ledig mer än 2 dagar i veckan!! Men det behövs kanske ibland, särskilt när man är lite småsjuk. Känner att jag börjat hosta som en liten minigris under dagen ofta, hoppas det inte går upp i nästa nivå - BiggPigg (vet det stavas med ett "p" denna gången men blev finare såhär!) BiggPigg är allvarliga grejer förstår ni! nää de va inte ens kul, men jag har tråkigt och behöver göra något! Men vet ni varför jag slösar massa dötid vid datan? Jo, för att när jag fick nya grejer av mamma lovade jag även att storstäda hela min garderob när jag kom hem..japp så smart var jag, så nu sitter jag inlåst på rummet och "städar" med musiken på högsta! Vi hörs ikväll! Pussilipuss.. åh shiiet ni vet inte hur kul jag hade till det igår hahahha, tror kanske inte ni fattar det roliga om ni orkar att INTE tänka ;) haha, jaja, om ni gör det så lär ni skratta nu ska jag gå! Bajbaj.




hahahhah, men dom e fina på!


+ lite svarta och creme vita underkläder med rosetter å spets! Fint! måste ju ha lite nytt att ha under kläderna också, och sånt är roligt att handla! Sålänge man själv slipper betala (a)
Tack för allt Mami, love ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0