dags för bädden..not!

Kollat klart en film nu, Love at first hiccup, helt okej, eller ah, rätt bra faktiskt! Kvällen har vart liite seg men så är det ibland va! Hmm, är inte trött över huvudtaget, bara äckligt varm och illamående så lär ju inte somna än på någon timma eller två, men ska allt försöka hoppa ner under täcket och försöka somna snart, känner att det är lite fel tidpunkt att börja vända på dygnen och somna fyra på morgonen.. är bara inte trött. Inte alls lixom. Det suger lite, innan kunde jag lägga mig på kudden och somna på fem minuter, haha de va rätt nice. Imrgon får jag förmodligen träffa min älskling också, som jag saknar honom när han jobbar, och det är bara tre dagar! Åh, så mycket bättre att sova med sin pojke, helt klart. Vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig♥ Nä, ska allt lägga mig ner och bara tänka, det är typ skönt ibland, bara ligga uppe någon timme och tänka, dock fastnar man lätt där och somnar tidigt på morgonen istället... Jaja, så får det bli, för trött är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0