En bra kväll!

Igårkväll tog vi bussen in vid fem till stan för lite marinfestival - första dagen för mig så jävla lat som jag vart dessa dagarna och inte orkat åka in. "nää jag mår inte bra" "nää jag är trött, de e dåligt väder" Bajssnack från mig helt enkelt haha , men igår, då drog vi oss in och tur det för det var en supermysig kväll som avslutades med en massa skratt!

rix Fm först då ju, dit drog vi med en gång, bussen var ju inte inne förrens halv sex och de slutade halv åtta, eller nej, först hemmom david så han fick duscha och grejer, viktig info lixom ;) Så vid Rix fm va vi nog inte förrens vid halv sju nästan! Lyssnade litefranna, men pallade verkligen inte trängas bland allt folk, så jag Mimmi och Julia traskade och köpte sådana snabel-godisar haha som sen max och doddin fick hjälpa mig käka upp imorse! Gott! När vi senare mötte upp killarna var alla hungriga, så vi tog vårt lilla pick och pack och traskade in mot stan hela gänget! Där blev det lite blandad mat, både kebabkungen och pasta vagnen, Mc donalds var alldeles för lång kö och virriga turister som tydligen inte hade ett Mc donalds i sin lilla stan, de gick ju segare än snigelslem (?) ah, typ.. Så vi tog vår mat, mötte även upp felix och sen satte vi oss i Picasso parken, tog en liten break och käkade oss mätta innan vi drog bort mot allt kalabalaj igen för att kolla skejtuppvisningen, dock var även denna lite seg (hehe) eller tyckte vi tjejor iaf, så vi drog oss ner mot nissan, placerade våra rumpor vid kanten till nissan och bakom oss hade vi donuts vagnen som läskade lite smått, men jag köpte bara en läsk (hahah, läskade - läsk) Nyttigt värre! Killarna joinade oss när skejtgrejen va slut så vi satt där ett tag, snacka massa strunt och bara chillade!

När vi suttit där en stund drog vi oss tillbaks till Picasso parken (jävlar massa motion vi fått :O ) där mötte vi även Felicia och hennes kompis! trevligt! Vid tiotiden tog dom flesta bussen hem till Mimmsan, men jag drog en sväng inom Max jobb och mötte mamma och anders med deras vänner, dom satt där med en liten drink! Sen fick jag en cola av Max schyssta jobbarkompis med haha! Sjukt sköna jobbarpolare han verkar ha där, lite crazy kanske men fett roliga verkar dom! satt där lite då, sen efter lite krångel så drog vi vidare. mamma anders och jag satte oss på Bulls och chillade och väntade på att Max skulle sluta vid 23. Sen mötte jag upp min lilla älskling, drog med han till Taxin, sen drog vi hem till mimmi! Då ska det självklart börja regna och blixtra! Där satt allihopa, riktigt mysigt, vi körde "Sanning och konsekvens" med några kort någon hade med sig, skadat kul! hahahhaha, shiit va man fick skratta då och då! Mattias, tack, du gav mig en del skrattanfall haha! Riktigt najs, så där satt vi väl till två i natt ungefär! kom även in på Spöken och Andar snack vid ett kanske, så alla var ju sådär lagom uppskrämda när vi skulle ta oss hem i regnet hehe.. men de va fett kul ändå!

Hemma somnade vi rätt gött, helt slut efter en najs kväll, och sen imorse drog vi nog oss inte ur sängen innan ett.. hehe. Då kom Doddin och joinade vår frulle, sen drog vi ut på studsmattan en sväng, max visade sina skills i att snurra barflaskor och lite så ;) Vi alslutade dagen med glass, MYCKET glass haha! nu har dom precis dragit sig hemmåt, och jag ska börja planera kvällen med mina vänner hade jag tänkt! Najs!


"Linnea, skulle du kunna tänka dig att raka av håret för den båten?"
"Ehh.. nej vad ska jag med den skrothögen till?!"
"Asså, de e NAJADEN, fatta mycket pengar du kan få för den!"
"hahahah, kommer ju inte ens under bron där framme -->"
"asså.."
sen skrattar vi en massa av någon anledning och började peka ut båtar man skulle kunna raka av sig håret för att få.. hmm hahaha. Kom väl fram till någon racerbåt kunde vara värd det om vi fick redbull och en jetski på köpet!  Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0