en dag med min farmor!

Igår nanade Max här, vi var då hemma hos Doddin och glodde på en riktigt bra film faktiskt, Edge of darkness eller något, jag gillar det stuket på filmer iaf! Där satt vi iaf, Jag, Hanna, Annie, Felicia, Terminator och Doddin!Käkade chips, choklad och poppcorn och massa skratt. hahahah, tror ni fattar!!  Åh fy va kul de va får snadas nu annars dör jag av skratt! Fick lite talk kring Sthlm där Hanna och Annie vart, även Flisan! :) Åh, jag blev inte alls sugen på och shoppa eller så! Men vet ni, det problemet löste sig idag :O

Max och jag chillade här hemma i förmiddags, sen kom farmor och hämtade mig, vi hade bokat in en liten fika och stadsrunda! Max hänkade på en liten stund, men när det blev dags för shoppingen vinkade vi Max byebye! Kanske ska träffa min Max ikväll igen dock, sen vet jag itne om vi ska festa eller chilla? Vi får se! Sista kvällen på sommarlovet ju så känner att festa borde man passa på med å göra! iaf, Min och farmors shoppingrunda gick riktigt bra! Ibland har ju affärerna ungefär N A D A men vi hittade allt en hel del, tur att rean är borttagen iaf! Två nya basic linnen, en söt klänning, en sjal och en mascara trillade ner bland påsarna, lite bilder har jag tagit på en del av grejerna, vissa bilder är bättre än andra haha. Enjoy!


Svart linne från MONKI med cool rygg. Även sjalen är från APAN! hahaha..!!


ett till enkelt linne från MONKI! Cool rygg, ME LIKE! Dock får jag nog införskaffa en sån där konstig Bh nästa gång jag är i stan.. imon mabye!

Och tillsist , my favourite! Sjukt söt klänning som blev assnygg till Boots! Me love!! ;)

Och en pyyyteytte bild på min outfit idag. Mitt fina armband från Max som han köpte i thailand som jag älskar! Min hand är dock inte lika fin.. jävla utslag! och Solade med dom en vecka i Turkiet så nu sitter dom där heeeela min fucking liv tyyp! Blöh -.-
jaja nu ska jag äta lasagne, så PUSS&KRAM, och tack för allt farmor, jäg älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0