Fika, luch, shopping.

Det är vad jag gjort idag. Eller ah typ. Igårkväll blev det att nana hos min älskling iaf, kunde ju inte lämna den sängen och den famnen när man börjat bli lite småtrött! Nä, så funkar det bara inte så jag stannade där tills strax efter nio imorse. Blev att springa sista biten till skolan och komma någon minut sent.. bra första dagen typ mea men jaja! vi hade en kort Historia lektion, en timma sådär sen drog vi oss ut på stads vandring för att få veta mer om Halmstads historia. Jag som i vanliga fall tycker historia verkligen är ett pain.in.the.as ämne tyckte faktiskt det var rätt okej, rätt interessant och vi har fått en bra historia lärare verkar det som och vi hade en bra guide! Toppen!

Blev lite lunch på nudelbaren med Annie och Maja, sedan kolla runt lite i affärerna. Dock fick jag stå över lite fina underkläder och en tröja för jag la mina pengar på rakgrejer! Efter att Max kommentarat att mina ben skulle fungera som slipmaskin igårkväll kände jag det var dags att göra dom lite lenare kanske hehe.. men blivit lite lat (a) sry! jag och Annie hann en sväng inom Smycka, åh va fina grejer dom har! Sen tog vi bussen hem. Nu kom jag hem och ska dock in med Mamma till stan igen! Nödvändigt att åka hem -.- haha jaja. bye guys, later.♥


Kommentarer
Postat av: annie

sv. hahah första och sista gången man åt där ;)

2010-08-19 @ 18:26:40
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0