Fika som vanligt.. hehe

Skolan gick bra, förutom att vi fått ett skit klassrum och att vår bro på brobygget endast klarade 300 g och med den vikten hamnade sist! buhuhu. Haha jaja, vi var duktiga ändå! särskilt på tejpa-delen! :)) Efter skolan drog vi som vanligt in vårt lilla gäng och fikade! Blivit lite som en tradition det dära, fika när man börjar skolan efter ett lov och fika när skolan slutat för att fira att vi har lov! Dock var jag sjukt nyttig och tuggade i mig en macka och apelsinjuicie! (?) Blev bara en snabbis och sen satte vi oss på bussen hemmåt! Så nu är jag hemma, har sketa ont i magen så ska lägga mig ner å chilla lite, sen ska jag kanske träffa Max en stund, får väl se om jag sätter mig på en buss mot stan eller om de blir han på en buss ut hit. Vi hörs när vi hörs! Imorgon slutar vi klockan tolv, N to the A to the J to the S!


Klart inte min outfit idag haha. Blev den vita klänningen från vero Moda samt boots och skit fult hår! Blä! imon ska jag upp 05.45 igen.. K-U-L-! eller nej.. jag har SOVMORGON till nästan halv tio (kvart över nio om jag ska vara exakt..) och får därför sååååvaaa till 07.30!! WOW.. jag brukade ju inte kunna sova till 12.00 eller så på sommaren, jaja,  bara till å gilla läget antar jag, kommer nog snart in i mina rutiner igen ska ni se ;) Bajs&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0