Födelsedagspartajj ikväll!

Ikväll är det minsann dags för ett jerält födelsedagsfirande av vår lilla majabaja!! Åh det kommer bli bra. Skolan var kort och bra, endast flummiga lektioner, men sen drog vi igån lite i matten.. säger bara en sak. Kill.me. Fyy fan, skulle inte förvåna mig om mitt matte C betyg slutar på ett I och ett G. Mitt tålamod är i botten gällande matten. Känner nog inte riktigt jag förstod B kursen så värsta bra.. körde bara ordentligt på proven och lyckasdet precis, verkligen precis nå mitt VG! blöh, fy fan, jag dör. Matte C, D, E, hmm ska man hoppa från en bro eller skjuta sig i näsan? Jag vet inte riktigt, värt att fundera på!

Nu släpper jag skolan iaf, fuck den just nu, nu är det fäzt som gäller! efter skolan drog vi in till stan, fixade present till Maja, Awesome. Kollade lite affärer, satte oss i parken och åt samt mötte upp Max, Mange och Jacob. Trevligt pojkar. haha. Nu är jag hemma och ska vända ut och in på min garderob för att hitta något och ha på mig ikväll. Har nämligen en ful-dag och då är det fan i mej inte lätt att hitta kläder som man ser snygg ut i och sen ha på fest.. haha jaja. Jag kör på mer bekvämt än snyggt idag  då. Eller fula kläder så känner man att man överröstar kläderna med hår och smink kanske höhö! Jaja vi får se, ni ska nog hinna få en outfit bild. jag ska på förfest runt sex tiden sen kör vi heela natten hoppas jag!! T.A.G.G.A.



något hände med självutlösaren.. hehe tror kamern är lite för snabb.. men ni ser min outfit idag iaf! Nästa så jag vill att det ska regna på måndag så jag får ha gummistövlar! de e ju så sexiga huh ;) hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0