fuuuckaaat!

asså ah va allt ska va jobbigt idag då!! Annie och Hanna ska till Sthlm imon så dom kanske inte hinner Mölle. Okej, fattar, men sen messar jag max för han bad min komma in till honom innan men sa jag inte kunde för kanske skulle mölle då såklart haha. Sen nu fixade jag mig och tio min innan bussen gick skrev jag "nu kommer jag" typ, men eftersom min älskling lyckades festa till tidigt imorse gissar jag på att han somnat och inte lär se mobilen förrens om några timmar! Awesome.. blöh. Fixad är jag iaf, men kanske jag ska hoppa i poolen nu och ta väck sminket och byta om till bikini? jag vill ut iaf, en prommenad ska jag nog gå snart då da. Imorgon drar då mina bajskorvar till stockholm i tre dagar - Jag kommer sakna er!! Men tur min tredje bajskorv (hahhahahahahahah) inte jobbar, då får han stå ut med mig lite granna kanske.. ska vara snäll! Och grattis till fina Maja som fyller år idag! Hoppas du har en awesome dag! Nu ska jag ut i solen och göra något, eller blir det att tjata på Hanna och Annie att vi drar till Mölle :)))) Får see!!

Cheep Monday linne från Weekday ( stavade jag de rätt nu, skriver ALLTID cheepy/cheap/cheep eller något annat knasigt varje gång, bra mea! Oh fuck, engelska B nu till Hösten.. grajt!! :@)
Shorts - favvisar typ från Zara, köpta dock för typ två år sedan x)
Armband - glitter, mamma, pandora, konfa.
Peace halsbandet är från Stockholm, dock bytt ut kedjan eftersom min silvriga vanlige kedja gick sönder när jag klumpade mig som vanligt!


hahaahhahahah, "Kom böönen!! Koom ja, så ja!" *väntar på nedräknaren* "nej men sitt still, kolla! oopps..
Sen trampa han på datan och grejer, shiet, jag har en stor och fet katt! (som max inte gillar) hahha, så tog bort han från min säng bara för de nu och mata han ist! Snällt va! :) Ni får en närbild på honom när han vant sig lite mer vid paparazziz (?) och fixat pälsen!...eh, nej, nu slutar jag här, det var inte kul ens. God natt eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0